جارو-برقی-بوشجارو-برقی-بوش
بهترین جاروبرقی های بوش

بهترین جاروبرقی های بوش

جاروبرقی های بوش انواع مختلفی دارند که دلایلی همچون : کیفیت ساخت بال – دوام زیاد – قدرت مکش عالی – زیبایی منحصر به فرد و … از جمله مدل های پرفروش و پرطرفدار موجود در بازار هستند. ما در این مقاله آموزشی به منظور راهنمایی شما دوستان و همراهان عزیز مجله خبری زمزیران قصد داریم تا بهترین مدل هایی که از این برند به بازار عرضه شده اند را به کمک فروشگاه اینترنتی راسته خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

معرفی برند بوش

مطمئنا همه شما عزیزانی که قصد خرید جاروبرقی دارید، با برند بوش آشنایی داشته و آن را می شناسید. اما در این جا نیز لازم است اندکی در رابطه با آن صحبت کنیم. بوش یک برند آلمانی است که بیش از 65 سال است که در زمینه تولید جاروبرقی فعالیت داشته و تقریبا هر مسیری را رفته و امتحان نموده است. به عبارتی شکست ها، پیروزی ها و موفقیت هایی را تجربه نموده که امروزه موفق به تولید بهترین محصولات از جمله جاروبرقی شده است. این برند در میان ایرانیان نیز محبوبیت بسیاری داشته و خرید لوازم خانگی بوش، نشان از لوکسی است.

جاروبرقی 8PRO5

این محصول یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین جاروبرقی های ساخت کمپانی بوش است که عمده محبوبیت آن به دلیل کیفیت ساخت، مکش بالا و قیمت مناسبی است که دارد. به عبارتی مناسب بودن قیمت جاروبرقی بوش مدل 8PRO5 علی رغم امکانات – قابلیت ها و ویژگی های برجسته ای که دارد سبب شده تا به محبوبیتی دست یابد که حداقل بیش از 50 درصد از خانواده های ایرانی قصد خرید آن را داشته باشند و یا این محصول را در لیست خرید آن قرار داده باشند. این جاروبرقی دارای یک موتور قدرتمند بوده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار می گذارد.

این محصول با وجود قدرت مکش بسیار بالا که حدود 650 وات می باشد دارای برچسب انرژی A است و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. به عبارتی از انرژی مصرفی نهایت استفاده را کرده و بیشترین قدرت مکش ممکن را تولید می نماید لازم به ذکر است موتور این دستگاه تنها 74 دسیبل صدا تولید می کند که در واقع این موتور سوپر سایلنت محسوب می شود. یک دکمه بزرگ جهت قطع و وصل کردن جریان برق به دستگاه جهت روشن و خاموش کردن آن و همچنین یک ولوم برای افزایش و کاهش قدرت موتور بر روی بدنه جاروبرقی نصب شده است.

جاروبرقی بوش مدل 8PRO5 با دارا بودن سری های متنوع برای سطوح مختلف و انواع کفپوش ها مناسب است و همچنین با دارا بودن یک دستگیره در قسمت بالایی بدنه جاروبرقی حمل و نقل آن نیز بسیار آسان می باشد، البته چرخ های بسیار روانی نیز دارد که سنگینی وزن دستگاه را می کاهند. این مدل جاروبرقی از نوع کیسه ای می باشد و به گونه ای طراحی شده است که تا هیچ گونه گرد و غباری از مخزن جارو خارج نشود و باعث آسیب به موتور جارو نشود، لازم به ذکر است که یک چراغ نشان گر بر روی بدنه قرار دارد که در صورت پر شدن کیسه، روشن شده و به شما هشدار می دهد.

جاروبرقی 8PRO5
 

جاروبرقی گلد مدل 8GOLD

محصولی بسیار زیبا و لوکس با رنگ و کیفیت ساخت فوق العاده و همچنین ظاهری جدید و بروز، که از لحاظ عملکرد و موتور تفاوتی با مدل قبلی ندارد اما بر خلاف انتظار خریداران قیمت کمتری دارد. اینکه می گوییم برخلاف انتظار به این دلیل است که بیشتر افراد به دلیل ظاهر زیبا و لاکچری اش تصور می کنند که گران قیمت ترین جاروبرقی بوش است. این در حالی است که به دلیل کیفیت ساخت کمی پایین تر نسبت به محصول قبل و همچنین امکانات کمتر قیمت پایین تری نیز دارد.

جاروبرقی بوش گلد مدل BGL8GOLD
جاروبرقی بوش گلد مدل BGL8GOLD

جاروبرقی بوش گلد یکی دیگر از محبوب ترین محصولات ساخت کمپانی بوش است که عمده محبوبیتش به دلیل ظاهرش می باشد. دستگاه مورد نظر به قدری کیفیت بالایی دارد که در کشور های دارای نمایندگی رسمی با ضمانت تعویض 10 ساله عرضه می شود. این اطمینان خاطر بوش از محصولاتش نشان از مهندسی فوق العاده و اهمیت به نیاز های مشتری از جانب آنهاست. علی رغم تمامی این ویژگی ها و قابلیت ها قیمت جاروبرقی بوش گلد مدل BGL8GOLD بسیار مناسب می باشد.

تعداد پاکت های اصلی این محصول 1 عدد می باشد که رای هر سطحی مناسب بوده و از کیفیت ساخت بالا و در نتیجه طول عمر مناسبی نیز برخوردار است. همچنین تعداد 2 سری مناسب برای گوشه و کناره و گردگیری نیز همراه با محصول به شما عرضه می شود. موتور محصول که اصلی ترین قسمت آن است، با توان مصرفی حدودا در بازه 2000 تا 2500 وات، قدرت مکشی قابل ارتقا تا 650 وات را در اختیار شما می گذارد، که به راحتی هر آشغالی را بلعیده و ناپدید می نماید.

جاروبرقی 5PRO8

به عقیده من به عنوان نویسنده این پست، این جاروبرقی بهترین نمونه تولید شده توسط کمپانی بوش است. در حالی که برخی مدل های بالا را بهتر می دانند. قیمت مناسب، کیفیت ساخت فوق العاده بالا و موتور قدرتمند، ویژگی های بارز جاروبرقی بوش مدل 5PRO8 هستند که این محصول را به محصولی بسیار مقرون به صرفه و ایده آل تبدیل نموده اند. اما باید این موضوع را نیز بدانید که این محصول به عنوان یکی از اعضای بهترین مدل های جاروبرقی بوش، ظاهری قدیمی تر از آنها داشته و شاید از لحاظ زیبایی به پای مدل های دیگر نرسد.

مشخصات-جاروبرقی-بوش-مدل-5PRO8
مشخصات-جاروبرقی-بوش-مدل-5PRO8

بدنه این جاروبرقی از متریال بسیار با کیفیتی از جنس پلاستیک طراحی شده که با رنگ زیبای تیتانیومی مزین شده است و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. چهار چرخ زیر آن که عمل جابه جایی را بسیار به راحتی انجام می دهند، از جنس فلز ساخته شده و دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشند، که علاوه بر این، ( حرکت نرم و روان ) بسیار مقاوم نیز طراحی شده اند. از دیگر مشخصات جاروبرقی بوش مدل 5PRO8  باید به :

  • یک دستگیره مخصوص حمل و نقل که جابه جایی محصول را آسان می نماید.
  • چینش صحیح کلید های کنترلی که دسترسی به آنها را راحت تر می کند.
  • مخزن 4.5 لیتری که یک بار مصرف بوده، تعویض آن بسیار راحت است و برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد.
  • چراغ نشانگر که شما را از وضعیت پر بودن یا نبودن کیسه مطلع می سازد.
  • لوله خرطومی از جنس کنف که بسیار مقاوم بوده و از لوله های قدیمی طول عمر بسیار بیشتری دارد.
  • و کابل 15 متری که شعاع عملکرد محصول را نیز بسیار بالا می برد

اشاره نمود. موتور قدرتمند این جاروبرقی که تقریبا اصلی ترین قسمت آن است، از توان مکشی 700 وات ( که البته به وسیله یک ولوم چرخشی قابل تنظیم است ) برخوردار می باشد که به کمک فناوری های پیشرفته دیگر، بهترین عملکرد را در جارو کشیدن به شما ارائه خواهد داد. صدای پایین این موتور نیز از ویژگی هاییست که لازم است به آن اشاره کنیم به نحوی که حتی در حالت دور تند نیز صدایی به میزان 74 دسیبل تولید می کند که اصلا آزاردهنده نیست.