خرید تولیدات ام دی اف

 

خرید تولیدات ام دی اف به جای محصولات تماماً چوب مزایای متعددی را برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به همراه داشته و توانسته مسیر جدیدی را در زمینه‎‌ی تولید محصولات متفاوت خانگی ایجاد نماید. در حقیقت نوآوری‎‌های انجام شده در طراحی و شکل و رنگ این محصولات و نزدیک‌سازی آن‌‎ها به معیارها و سبک چیدمان مد روز سبب شده تا بسیاری در تهیه محصولات چوبی مدنظر خود مستقیم به سراغ خرید تولیدات ام دی اف رفته و محصولاتی مرغوب و در عین حال زیبا و شیک را از تولیدی‌‎ها تهیه نمایند. اما رضایتمندی از این خرید و تضمین کیفیت محصولات ام دی اف نیازمند شناخت بیشتر این محصولات می‎‌باشد.

آشنایی با محصولات ام دی اف و تفاوت آن‌‎ها با محصولات تماماً چوب

به طور کلی ام دی اف (MDF) یا Medium Density Fibreboard به معنای تخته فیبر با چگالی متوسط می‌‎باشد. از آنجایی که تخته فیبرها از مشتقات چوبی حاصل می‌شوند، محصولات ام دی اف را نمی‌توان محصولات کاملاً چوبی در نظر گرفت. تخته‎‌های فیبری اگر چه ظاهر خوشایندی را به همراه ندارند اما به واسطه‎‌ی به کاربردن روکش‌‎های مخصوص چوبی یا صنعتی جلوه و نمای زیبا و شیکی گرفته و نظر مشتریان را به جهت استفاده به عنوان انواع و اقسام میز و کمد و… به خود جلب می‌کنند. در خرید تولیدات ام دی اف و سفارش محصولات آن معمولاً محدودیتی وجود نداشته و افراد در هر سبک و طرحی می‌توانند محصولات مدنظر خود را سفارش دهند. این در حالیست که محصولات تماماً چوب در مقابل ام دی اف‎‌ها محدودیت‎‌هایی داشته و نمی‌توان آن‎‌ها را به سبک و طراحی مد روز چندان نزدیک کرد چرا که جلوه‎‌ی چوب‎‌های طبیعی بیشتر به سبک کلاسیک و نئو کلاسیک نزدیک بوده و ممکن است استفاده از آن به عنوان طراحی مد روز چندان جالب به نظر نیاید.

مزایای تولیدات ام دی اف

در تهیه‎‌ و خرید تولیدات ام دی اف مزایای متعددی عنوان می‌شود که با شناخت این مزایا می‌توان با قاطعیت بیشتری در خصوص این امر تصمیم گرفته و با سرعت بالاتری مراحل انتخاب و خرید را بدون هیچگونه تردیدی طی نمود.

  • طیف رنگی بالا؛ یکی از مزایای بسیار خوبی که در محصولات ام دی اف به طور معمول شاهد آن هستیم، بالا بودن طیف رنگی این محصولات می‎‌باشد؛ به طوریکه در انتخاب این تولیدات ام دی اف محدودیتی وجود نداشته و افراد مختلف با سلایق متفاوت می‌توانند به راحتی وسایل  دلخواه خود را تهیه کرده و به ست نمودن آن با دیگر وسایل منزل بپردازند.
  • جلوگیری از نفوذ آفات و حشرات؛ یکی از موادی که در تولیدات ام دی اف از آن استفاده می‌شود، فرمالدهید می‎‌باشد. این ماده با خاصیت سمی خود از رشد حشرات موذی چون سوسک و یا موریانه‎‌ها جلوگیری کرده و از دردسرهای حاصل از تجمع این موجودات جلوگیری به عمل می‎‌آورد. توجه شود که برخی به دلیل خاصیت سرطان‌زایی و سم بودن فرمالدهید از خرید تولیدات ام دی اف خودداری می‌کنند. این در حالی است که این ماده در اندازه‌‍‎‌ی مشخص و بر اساس مصوبات انجام شده مصرف شده و به واسطه‎‌ی رنگ شدن محصولات ام دی اف خطری برای سلامت انسان نخواهند داشت.
  • قیمت باصرفه؛ خرید محصولات چوبی به دلیل کم بود چوب و دلایل مشخصی چون سخت‌گیری‎‌هایی که بابت قطع درختان و حفظ محیط زیست وجود دارد و البته سخت بودن فرآوری آن معمولاً از قیمت‎‌های بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه‎‌ای که بسیاری از افراد توانایی خرید محصولات آن را نخواهند داشت. تولیدات ام دی اف با برخورداری از قیمت مقرون به صرفه در مقابل محصولات چوبی یکی از گزینه‌‎های مناسب جهت تهیه‎‌ی انواع جاکفشی و میزتحریر و دیگر محصولات چوبی می‌‎باشد.
  • فضایی کلاسیک و نمایی طبیعی با تولیدات ام دی اف؛ همانطور که در مباحث قبل نیز عرض نمودیم در خرید تولیدات ام دی اف محدودیتی وجود نداشته و افراد به واسطه‌‎ی ام دی اف‎‌ها می‌توانند نمای دلخواه خود را در منازل خود ایجاد نمایند. یکی از نماهای فوق‌‎العاده‎‌ای که زیبایی خاصی به منازل می‌‎بخشد، نمای چوب‎‌های طبیعت می‌‎باشند. اما از آنجایی‌ که استفاده از چوب به عنوان وسایل مختلف منزل دردسرهای زیادی را از بابت نگهداری داشته و فرد می‎‌بایست هزینه‎‌ی هنگفتی را در این امر صرف کند، توصیه می‌شود از تولیدات ام دی اف با روکش چوب استفاده نمایید. با خرید تولیدات ام دی اف با روکش چوب می‌توان نمای زیبای طبیعت را برای منزل خود به ارمغان آورد.

انواع تولیدات  ام دی اف

با شناخته شدن مزایای ام دی اف‌‎ها و کاربردی بودن این تخته‎‌ها در امور مختلف، تولیدکنندگان ام دی اف، رفته رفته بر تنوع محصولات خود افزوده و محصولات بسیار گسترده‌ای را در اختیار مشتریان قرار داده‎‌اند. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

میز تلویزیون

  • میزتلویزیون

 میزهای تلویزیون از زمان‎‌های گذشته به عنوان محصولاتی تاثیرگذار در مبحث دکوراسیون داخلی شناخته می‌شوند؛ به طوریکه بسیاری در طراحی و رنگ و سبک این وسیله دقت بسیاری خرج کرده و دنبال محصولاتی خاص و در عین حال زیبا متناسب با دیگر وسایل خود هستند. میزهای تلویزیون ام دی اف به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد خود و البته تناسبی که با سایز هر تلویزیون دارند، توانستند نظر بسیاری از علاقمندان به مبحث دکوراسیون داخلی را به خود جلب کرده و در میان محصولات متنوع ام دی اف به میزان بسیار خوبی از فروش دست پیدا کنند.

  • تخت‎‌های خواب

یکی از دیگر از محصولاتی که در خرید تولیدات ام دی اف با آن رو به رو می‌شویم، تخت خواب‎‌ها هستند. در حقیقت از آنجایی که قرار است بخشی از شبانه روز را در تخت خواب سپری نماییم لازم است تخت‎‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و منجر به برهم خوردن آرامش اشخاص در هنگام خواب نشوند. تخت‎‌های ام دی اف با برخورداری از کیفیت بالا و زیبایی خاصی که دارند می‌توانند به عنوان گزینه‌‎ای مناسب جهت تهیه‌‎ی تخت خواب دونفره و یا تک نفره تلقی شوند.

  • دراورهای ام دی اف

در کنار دیگر تولیدات ام دی اف، دراور همیشه به عنوان عضوی جدای‌ناپذیر در محصولات ام دی اف خوش درخشیده و از طرفداران خاص خود بهره‌مند است. دراورها که در ابعاد مختلفی با کشوهایی مشخصی در طراحی‎‌های مختلف تولید می‌شوند در هنگام خرید تولیدات ام دی اف تنوع بالایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند به طوریکه مشتریان متناسب با نوع نیاز و سلیقه‌ی خود و تعداد وسایلی که قرار است در آن قرار دهند و یا حتی سبک دکوراسیون اتاق خود می‌توانند به خرید این محصولات اقدام نمایند.

2

گروه تولیدی گامی نو با نگاه ویژه‎‌ی خود به مبحث تولید محصولات ام دی اف و البته در نظر گرفتن سلایق مشتریان به تولید انواع متفاوتی از محصولات ام دی اف اقدام نموده و محصولات خود را با کیفیتی تضمین شده همراه با ارسال رایگان و ضمانت شش ماهه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این گروه با بهره‌مندی از دانش فنی و نظم و همدلی در فضایی کاملاً رقابتی بهترین مواد اولیه اعم از ورق‌‎های مرغوب ام دی اف و یراق آلات را در تولید محصولات خود به کار می‌‎برد. برای خرید تولیدات ام دی اف از این مرکز می‌توانید از آدرس سایت gaminodena.com استفاده نمایید. لازم نیست نگران ابعاد و رنگ موجود در سایت آنها باشید، به دلیل آن‌که تنها با یک تماس هر محصولی را میتوانید سفارش داده تا با رنگ و ابعاد دلخواه خودتان ساخته و آماده کنند.