خرید دستگاه رستر قهوه
خرید دستگاه رستر قهوه

 

رستر قهوه نام دستگاهی است که بنا به نیاز به عمل آوری قهوه خام به قهوه ای ترد و برشته شده و آماده برای مراحل بعدی که آسیاب کردن می باشد تهیه شده. رستر قهوه نیاز اصلی تولید کننده گان قهوه با انواع رست می باشد که امروز اطلاعاتی که مورد نیاز برای خرید دستگاه رستر قهوه می باشد را به شما ارائه می دهیم.

رست کردن قهوه درابتدا شامل مراحلی بسیار سختی بود و بومیان مناطقی که قهوه را کشت می کردند از آن روش استفاده می کردند به این طریق بود که قهوه خام را روی سینی های ضخیم و بزرگی ریخته و روی حرارت می گذاشتند و به صورت مداوم مخلوط می کردند تا تمام قهوه ها در حد تقریبا یکسانی رست شوند اما این روش دارای نقاط ضعف بسیار زیادی بود اینکه قهوه ها به شکل یکدست رست نمی شدند، بوسته هایی که از قهوه هنگام رست شدن جدا می شد بسیار آزار دهنده بود و اینکه انجام این کار برای مقادیر بالا تقریبا کارغیر ممکنی بود. به تدریج بعد از گذشت سالیان ریچارد ایوانز در سال 1824 اولین دستگاه رستر صنعتی بزرگ را طراحی و تولید کرد.

این نیاز و علاقه به نوشیدن قهوه هر روز در دنیا بیشتر و بیشتر شد و قهوه هایی با روش رست مختلفی تهیه و بنا به نوع رست شدن نام گذاری شدند.

امروزه در ایران هم برند هایی ثبت شده اند که دستگاه های رستر را تولید و به بازار عرضه می کنند یکی از این شرکت ها شرکت تلاش صنعت می باشد که انواع مختلفی از رستر ها را تولید و روانه بازار می کنند.

امروز قصد داریم تا با چندین مدل از رسترهای موجود در بازارآشنا شوید که کمک بزرگی در زمان خرید دستگاه رستر قهوه می باشد.

رستر قهوه گلدن با ظرفیت های بسیار متنوعی تولید می شود که گنجایش رست کردن قهوه از 10 تا 120 کیلو گرم را دارد. این رستر مجهز به عایق حرارتی بدنه می باشد که عایق بدنه باعث می شود که دما کاملا یکدست باشد و افت دما به وجود نیاید و روند رست شدن به بهترین حالت انجام شود.

رستر ایلیا یکی دیگر از رستر های قهوه می باشد که چندین سال است درطراحی و تولید رستر های قهوه فعالیت می کند این برند توانسته تا دو ویژگی جدید دنیا را به رسترهای خود بیفزاید که یکی از آنها بالا بر دانه قهوه  و دیگری محرک دانه قهوه است که به روند رست صحیح کیفیتی بیشتری می بخشد.

رسترهای صنعتی زیادی هم در ایران طراحی و ساخته می شوند و که گنجایش رست 4 تا 120 کیلو گرم قهوه را دارند و توسط برند های متفاوتی تهیه و تولید می شوند قیمت این دستگاه های رستر قهوه بنا به گنجایش و امکانات دستگاه کاملا متفاوت می باشد ولی باید توجه داشت که نمونه های ایرانی قیمت های پایین تری نسبت به نمونه های خارجی دارند.

برای خرید انواع دستگاه های رستر با گنجایش متفاوت می توانید با مجموعه تولیدی تلاش صنعت در ارتباط باشید و مشاوره لازم را قبل از خرید انجام دهید. شرکت تلاش صنعت ارائه دهنده انواع رسترهای قهوه می باشد که برای خرید دستگاه می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مجموعه تلاش صنعت د ر ارتباط باشید.

 

شماره تماس: 028.32238175

شماره فکس: 028.32238174

شماره موبایل: 0912.125.0198

info@talash-sanat.comپشتیبانی: