خرید اینترنتی

اگر در گذشته برای خرید یک کالا باید دور شهر رو می گشتید و به فروشگاه های مختلف سر می زدید تا کالای مورد نظرتون رو پیدا کنید و از جهات مختلف مقایسه می کردید، اما حالا در منزل و یا محل کارتان یا در همان جایی که هستید، بدون فوت وقت به آسانی و بدون نگرانی می توانید با استفاده از گوشی، تبلت یا لپ تاپ کلی فروشگاه اینترنتی رو بازدید کنید، قیمت ها و کالاها را مقایسه کنید و حتی توضیحاتی کامل از کالای مورد نظرتون رو نیز بخونید.

 
 

زمزیران:

فروشگاه آنلاین زمزیران زیر مجموعه بازرگانی بزرگ محمدی در استان آذربایجان غربی است که در زمینه فروش انواع لوازم خانگی، فرش و مبلمان از سال 1383 فعالیت می کند و دارای دو نمایشگاه بزرگ فروش هر کدام به مساحت بالغ بر 1500 متر زیر بنا در شمال و جنوب شهر بوکان است، 35 نفر بصورت مستقیم و بالغ بر 20 نفر نیز بصورت غیر مستقیم در فروشگاه های فیزیکی این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

در پاییز سال 97 برادران محمدی با اعتقاد راسخ به روش های فروش نوین و تجارت الکترونیک و ضرورت حضور در بازار فروش اینترنتی، تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نام (زمزیران) گرفتند، با حول و قوه الهی و تلاش روز افزون پرسنل شاغل در مجموعه زمزیران فاز اول فروشگاه اینترنتی در حوزه فروش لوازم خانگی در زمستان 97 با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و همچنین بارگزاری درگاه های معتبر خرید مورد تأیید شاپرک شروع به فعالیت کرد و هم اکنون 20 نفر پرسنل در واحدهای مختلف زمزیران مشغول فعالیت هستند، مدیران زمزیران مشغول برنامه ریزی برای فعال کردن فاز های دو و سوم مجموعه در حوزه فرش و مبلمان و فروش عمده هستند که انشاالله به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

 

ما این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه کالاهای عرضه شده در زمزیران ارجینال و اصل بوده و کلیه کالاها در کمترین زمان ممکن و با مناسبترین شیوه حمل و نقل به دست مشتری خواهد رسید، تمام تلاش ما در زمزیران این است که کالایی با کیفیت و با قیمت مناسب به دست شما برسد. همکاران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی کامل و همچنین مشاوره های لازم در مورد تمامی محصولات به شما مشتریان هستند.

مجوزها:

نماد اعتماد الکترونیک:

نماد اعتماد در واقع برای ایجاد اعتماد در کاربر برای خرید از فروشگاه های اینترنتی صادر می شود،  وظیفه اعطای نماد به عهده مرکز توسعه تجارت الکترونیک است که زیر مجموعه وازرت صنعت، معدن و تجارت می باشد. اعطای این مجوز برای کسب و کارهایی صورت می گیرد که فعالیت شان از نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیک قانونی است. زمزیران موفق به اخذ نماد اعتماد دو ستاره شده است که با کلیک بر روی نماد در پایین صفحه جزئیات آن نمایش داده خواهد شد.

چرا داشتن نماد اعتماد الکترونیک ضروری است؟

برای بالا بردن ضریب امنیت، اعتماد سازی و ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی  و به رسمیت شناخته شدن آنها و در جهت ایجاد رقابت سالم، بالا بردن سطح کیفیت فروش، ارائه خدمات مناسب و مشاوره به مصرف کنندگان، اخذ نماد اعتماد از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک ضروری است.

فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد دو ستاره هستند از پروتوکل امنیتی SSL بهره می برند و آدرس آنها با «https://» شروع می شود و همچنین در گوشه کنار نوار آدرس مرورگر یک قفل «Padlock» با رنگ سبز نمایش داده می شود.

 

 

ثبت فروشگاه در سامانه رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد

نشان و لوگوی ملی ثبت رسانه های دیجیتال توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود

این نشان تنها به وب سایت هایی اعطا می گردد که هویت حقوقی آنها تأیید شده باشد و دارای مجوزهای قانونی مرتبط نیز باشند.

وب سایت فروشگاه آنلاین زمزیران در سامانه رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد با کد شامد 1-1-755295-65-0-3 ثبت شده است که با کلیک بر روی نماد رسانه در صفحه اول می توانید جزئیات آن را مشاهده فرمائید.

مشاوره در خرید:

در صورت وجود هر گونه شبه و سوالی در رابطه با محصولات عرضه شده، می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته تا راهنمایی ها و مشاوره لازم به صورت کامل به شما داده شود.

درگاه پرداخت

گزینه پرداخت از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک یا (IPG) در فروشگاه های اینترنتی مبنی بر معتبر بودن فروشگاه هاست چرا که برای ارائه  درگاه پرداخت، تشریفات قانونی خاصی باید رعایت شود و مدارک و اعتبار بانکی صاحب حساب که صاحب امتیاز فروشگاه است از طریق بانک به دقت بررسی می شود و پس از تأیید امکانات در اختیار فروشگاه قرار می گیرد.فروشگاه آنلاین زمزیران دارای سه درگاه پرداخت : به پرداخت ملت، ایران کیش و تجارت الکترونیک پارسیان است که جهت رفاه و انتخاب مشتری مهیا شده است و امکان خرید را از طریق کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر می کند.

 

 

گواهی SSL

گواهی SSL امنیت اطلاعات خصوصی کاربران و انتقال امن داده ها را تضمین می کند، برای امنیت بیشتر کاربران در فروشگاه زمزیران و امکان یک خرید مطمئن و قابل اعتماد، زمزیران دارای گواهی SSL می باشد. اطلاعات بیشتر در متن عکس

 
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.