خرید اقساطی ویژه مستمری بگیران بانک رفـاه و تامین اجـتماعی در
ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

 

 

فرم زیر را با دقت تکمیل نمایید تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی زمزیران خیلی زود با شما تماس بگیرند:

 

اگر بازنشسته یا مستمری بگیر تامین اجتماعی هستید،‌ می‌توانید از خدمات زمزیران به صورت کسر از حقوق،‌ بدون چک و ضامن تا سقف 100 میلیون تومان (با توجه به اعتبارسنجی) بهره مند شوید.

 

ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

 

فروشگاه اینترنتی زمزیران شرایط ویژه ای را جهت ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترم ایشان فراهم کرده است.

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که متقاضی خرید لوازم خانگی اقساطی هستند می توانند نسبت به ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان از طریق فرم زیر اقدام نمایند.

متقاضیان می بایست جهت ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی، نسبت به وارد کردن نام و نام خانواده و شماره تماس خود در فرم زیر اقدام نموده و گروه کالا یا خدمات مورد نیاز خود را انتخاب نمایند تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی زمزیران در اسرع وقت با ایشان تماس حاصل نمایند. 

پس از ثبت نام خرید اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، کارشناسان زمزیران با متقاضیان تماس گرفته و پس از اعتبار سنجی، خرید متقاضیان را از طریق سامانه بتای بانک رفاه نهایی می کنند.

در حال حاضر صرفا بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات از فروشگاه اینترنتی زمزیران را دارند.

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم همچنین می توانند جهت ارتباط مستقیم با کارشناسان زمزیران و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل نمایند.